Dag 23

19 mei 2017 - Castrojeriz, Spanje

Vanmorgen natuurlijk weer vroeg wakker vanwege alle lopers.
Gisteravond was er nog wat onenigheid tussen wat lopers omdat iemand notabene een Nederlandse het bed had ingepikt van een andere, ze wílde persé onderop in het stapelbed, dat bed was van een Italiaanse, dus dan weet je het wel, uiteindelijk lag de Nederlandse boven.
Ben iets na zeven uur gaan rijden en het was ca 3 " dus de lange broek en de handschoenen aan was wel weer even wennen.
De eerste stop was in Burgos, omdat we hier twee jaar geleden ook al zijn geweest alleen wat koffie op en wel natuurlijk via de kathedraal mijn weg vervolgd.
Het doel voor vandaag was Castrojeres, de route er naar toe bestond uit een aantal klimmetjes , tot 8% en ook de bijbehorende afdalingen, onderweg weer het nodige gezien en lekker op het gemakje aangekomen in Castrojeres, hier een plaats op een leuke camping in het centrum, en ,smiddags het plaatsje bezocht.
Het weer is helemaal opgeknapt dus " life is good"