Dag 32

29 mei 2017 - A Coruña, Spanje

Vanmorgen vertrokken en rustig aan op weg naar Santiago. Ik had afgesproken om er rond elf uur te , maar het tempo zat er goed in, en heb het laatste uur veel moeten stoppen om niet te vroeg aan te komen.
Maar elf uur reed ik het plein bij de kathedraal op, en zag ik Ellen eindelijk weer.
Na een innige begroeting, ook met mijn schoonouders, zat mijn reis er dus op.

Enerzijds blij dat ik mijn vrouw weer zie en het heb gehaald, anderzijds toch ook een gevoel van jammer het zit erop.

Santiago was erg druk vond ik, heb er mijn compostolaat opgehaald.

En toen???

Maar weer een stukje gaan fietsen, nog een kilometer of zeventig naar Muros naar de camping.

Gereden 110 kilometer

1. Marin:
    29 mei 2017
    Gaaf hoor om z'n eind te fietsen en er dan zelfs geen genoeg van te krijgen!! Ben benieuwd naar alle verhalen!
  2. Mady Kelder:
    Keigoed Hans.Knap hoor.
    Nu ff lekker weekje bij komen.
    Straks weer op t gemakkie op t fietsje naar t werk.Geniet nu ook weer lekker vd rust en fietsen kan altijd.
    Bedankt voor je leuke verhalen zodat we ook alles een beetje mee konden beleven.Liefs van je schoonzusje Madyxxx
  3. Pierre:
    29 mei 2017
    Ben trots op je broer een geweldige prestatie ik heb Paul Liza en Anouk opgegeven voor de zelfde tocht in december
  4. Fennie Cretier:
    29 mei 2017
    Respect dat je het zonder grote problemen hebt kunnen uitrijden!!! Misschien heeft deze tocht je kijk op bepaalde zaken veranderd.
    Om een tijdje niets te doen zal wennen zijn.
    Fijne week!
  5. Corrinne & Chris:
    29 mei 2017
    Gefeliciteerd! Goed gedaan zeg!
  6. Jos en Marjon:
    Gefeliciteerd, knappe prestatie
  7. Ad:
    30 mei 2017
    Een formidabele prestatie,kerel.Nu genieten en relaxen! We zijn benieuwd naar je verhalen, die horen we wel tijdens ons jaarlijkse etentje.
  8. Edward:
    31 mei 2017
    Gefeliciteerd hans. Knap gedaan .respect.