Dag 22

18 mei 2017 - Barrios de Colina, Spanje

Zoals was aangegeven zou er vandaag regen zijn , en dat klopte het kwam met bakken naar beneden. En de temperatuur was ook gezakt naar een zes gr komt omdat ik toch rond de achthonderd meter hoog zit.
Besloten om maar te gaan wachten, ook omdat het onweerde en ik niet echt regenkleding heb meegenomen, tot het wat op zou klaren, dit duurde tot twaalf uur en toen tussen twee buien door, een stukje gefietst, was eigenlijk meer tussen anderhalve bui door, kwam uiteindelijk toch kletsnat aan. In San Juan de Ostega waar ik een Auberge heb in de kerk is weer eens wat anders.
Zag dat vandaag veel lopers de bus of een taxi namen.

Voor morgen wordt er in ieder geval weer droog weer opgegeven dus kan dan gelukkig weer normaal fietsen

Afgelegd 27 kilometer

1. Fennie Cretier:
    18 mei 2017
    Weer wat anders dan een stierenvechters arena je zult nu wel rustig overnachten!
  2. Jacqueline:
    18 mei 2017
    Mooie auberge Hans. Jammer van dat natte pak! Morgen weer beter.
  3. Pierre:
    18 mei 2017
    Weer een unieke slaapplek gevonden dus en elk uur de klokken luiden , altijd leuk . Ik zou due taxi nemende pelgrims ex communiceren ik zal de paus informeren
  4. Mady Kelder:
    18 mei 2017
    Je wordt vast heilig verklaard in de kerk.Wij zullen bij de Paus een goed woordje voor je doen.Liefs Pierre en Mady vanuit Romexxx
  5. Peter Roodbeen:
    18 mei 2017
    Hoi Hans, we genieten van je prachtige verhalen. Zalig dat je het zo naar je zin hebt. Ook goede tips voor een vakantie met onze caravanie. Blijven schrijven hoor!