Dag 12

7 mei 2017 - Ronsenac, Frankrijk

Vandaag was alles weer anders, de tent uitgehangen om te drogen .
En vanmorgen bij het opstaan was het nog wel bewolkt , maar windstil.

Gedurende de tocht worden de beklimmingen wel steeds langer, maar je hebt op het voorgaande gedeelte al goed kunnen trainen dus het is allemaal goed te doen.
De route vandaag begon in Charroux en liep via Nanteul en iets ten oosten van Angouleme tot aan Ronsenac.

Hier zit ik nu bij een stel "ik vertrek" Engelsen in een stacaravan, ondertussen is het weer goed aan het opknappen, dus heerlijk buiten gegeten, en genieten van de zonsondergang.

Gereden 92 kilometer

1. Mady Kelder:
    7 mei 2017
    Lekkere dag dus.Ff heerlijk weer bijgekomen en lekker gefietst.Je schiet al aardig in de goede richting.
    Tot de volgende keer.
  2. Pierre:
    7 mei 2017
    Marcon president en Feyenoord nog geen kampioen , m'n dag kan niet meer stuk, en de jouwe ook niet zo te lezen
  3. Willem de Graaff:
    8 mei 2017
    Gaat lekker Hans. Wij zitten nu als tussenstop op Aruba te wachten op onze vlucht naar Amsterdam. Jij naar het zonnige zuiden en wij terug naar Nederland.
  4. Liza:
    Je gaat lekker!!
  5. Fennie Cretier:
    8 mei 2017
    De "achtervolging" is ingezet door je schoonouders! Je hebt straks wel heeeel veel te vertellen. Leuk om je verhalen te lezen.
  6. Marcel:
    Hapje, drankje en zon lekker man.
  7. Jeanne:
    10 mei 2017
    Erg leuk om je verhalen te lezen, Hans!!