Dag 28

24 mei 2017 - Vega de Valcarce, Spanje

Vanmorgen weer om half acht vertrokken, dan is het nog lekker koel om te fietsen, want er wordt weer dertig graden verwacht vandaag.
Mijn eerste stop was in Ponfferrada, vond het niet zo heel bijzonder, druk en veel industrie.
De volgende stop was in Villafranca del Bierzo dit was wel weer een mooi plaatsje, je kon hier al wel merken dat ik in de buurt van Galicia kom , de gebouwen worden weer anders.

Het is wel een fantastisch landschap om door te fietsen, nu nog tussen de bergen door, maar morgen zal ik erover moeten.

Vandaag vanwege de geplande aankomst in Santiago volgende week dinsdag maar een klein stukje gefietst. En sta nu op een kleine camping in Trabadelo.

Afgelegd 42 kilometer

1. Marin:
    24 mei 2017
    Ziet er mooi uit dat pand! Toevallig al een wijn proeverij gedaan
  2. Mady Kelder:
    24 mei 2017
    Hoi, geen last v. d buspelgrims deze keer.
    Chill met fietsen nu.Morgen wordt je weer een echte klimgeit.
  3. Pierre:
    24 mei 2017
    Lijkt mij wel een heel gedoe iedere keer dat tafeltje en die twee stoeltjes mee sjouwen naar de volgende bestemming
  4. Ellen:
    24 mei 2017
    Morgen start mijn pelgrimstocht......... per vliegtuig naar Santiago!! Super fijn om je volgende week weer te zien. Geniet nog van het laatste stukje xx
  5. Kathleen:
    24 mei 2017
    Wow super goed Hans! 28 dagen al op de fiets. Mooie ervaring, veel gezien. Gogo naar de eindstreep
  6. Corrinne & Chris:
    24 mei 2017
    Reunited cause it feels so good! Hans succes met het laatste stuk en gezellige tijd met Ellen daar.