Dag 20

16 mei 2017 - Nájera, Spanje

Het was weer een dag van klimmen en dalen.
Vanmorgen om vijf uur werd ik wakker en bleek de Auberge al bijna volledig verlaten te zijn. De meeste wandelaars waren alweer op pad. Het zou warm worden en de volgende stopplaats voor hun lag op ruim dertig kilometer.
Ikzelf had slecht geslapen vanwege een paar enorme snurkers.
Maar omdat het dus warm zou worden zat ik al om zeven uur op de fiets, en mezelf voorgenomen om voor de komende nacht een camping op te zoeken.
De rit van vandaag ging via een aantal historische plaatsen zoals Logrono en Navarete beide plaatsen ook bezocht en er rondgekeken.
Wat ook altijd leuk is , is om na een uurtje fietsen in een dorpje een barretje in te gaan en daar te ontbijten tussen de lokale bevolking.

Begin van de middag aangekomen in Najera en hier de camping opgezocht.

Waar ik nu slaap slaat echt alles, het is namelijk een oude stierenvechters arena waarin een camping is gemaakt erg apart, hoop alleen niet dat ze vanavond gaan oefenen.
Lekker rustig hier, en vanavond maar een snurker.

Gereden 56 kilometer

1. Jopie:
    16 mei 2017
    Wij waren in Santos Domingo maar daar was je nog niet
  2. Pierre:
    16 mei 2017
    Wel grappig dat je nu in een oude arena bivakkeert , je zal raar staan te kijken als er vanavond 12 toros los gelaten gaan worden. Veel plezier broer
  3. Mady Kelder:
    16 mei 2017
    Och jee.Heb je iets roods aan vannacht.Let dan maar op.Je weet t niet he.
    Snurkers, ik weet er alles van.Maar vannacht slaap je vast goed.Wel lekker , zo vroeg op de fiets voor de hitte.Fijne avond Hans en succes weer morgen.
  4. Fennie Cretier:
    16 mei 2017
    Wat maak jij veel mee!! Ik wens je een "rustige" nacht toe!
  5. Marco:
    16 mei 2017
    Hoi Hans, klinkt allemaal avontuurlijk. Een beetje spanning in de nacht kan geen kwaad.
  6. Rene en Willeen:
    16 mei 2017
    Ellen slaapt ook met oordoppen in! Ook gevraagd aan mede slapers hoe zij hebben geslapen?
    Je gaat wel gestaagd door zeg. Hier zien we ook veel pelgrims lopen. Indrukwekkend.
    Veel plezier en geniet ze
    René en Willeen