Dag 1

28 april 2017 - Londerzeel, België

Vanmorgen om 8 uur vertrokken ,uitgezwaaid door familie en vrienden.
Om half 10 in Dongen waar mijn broer Pierre en zijn vrouw Mady onderweg stonden te wachten met koffie en worstenbrood ,heerlijk van hun ook nog een Christoffel gekregen die me een behouden reis moet geven.
Daarvandaan richting de Belgische grens en om kwart voor 11 in België aangekomen. En in Meersel mijn eerste stempel gehaald ook daar een bedeltje gekregen, dus dat komt wel goed.
Vanaf daar ook de Jacobs route gevolgd en rond 3 uur aangekomen in Mechelen. Een pintje op de markt genomen, stempel gescoord , en op weg naar Londerzeel waar ik nu op de camping sta net klaar met eten.

Vandaag 142 kilometer afgelegd.

1. Mady Kelder:
    28 april 2017
    Zo Hans, nog heel wat kilometertjes afgelegd voor de eerste dag.Meest vlakke rit , denk ik.Succes voor de volgende dagen.Stoer hoor.
  2. Jacco:
    Mooi man. Keurig op schema dus. Succes de volgende rit
  3. Pierre:
    28 april 2017
    Je zit aardig op schema broer grote klasse ben benieuwd of de route al wat zwaarder wordt . Goede voortzetting van je trip