Dag 3

29 april 2017 - Honnecourt-sur-Escaut, Frankrijk

Vanmorgen na een goede nachtrust en een goed ontbijt vertrokken om half negen vanuit Tournai.
Gisteravond nog een rondje door de binnenstad gelopen, ziet er leuk uit.

Het eerste gedeelte was vlak dus kon lekker doortrappen rond half tien de grens over in Frankrijk, kon het gelijk merken dat de wegen beter zijn onderhouden, België was wat dat betreft duidelijk een drama veel beton platen met grote scheuren en de kasseien zat ik ook niet op te wachten.

Gelukkig werd het weer ook steeds beter, dus de handschoenen en muts konden eindelijk af.
Rond twaalf uur aangekomen in Cambrai een leuk stadje dat eigenlijk mijn doel voor vandaag was, maar na het nuttigen van een drankje op een terras besloten nog een stukje door te fietsen.

Rond drie uur aangekomen in Honnecourt waar ik op een leuke rustige camping sta. Kan de tent drogen en de kleding worden gewassen.
Net gegeten en met een lekker wijntje genieten in de zon.

Oohh ja vanaf Cambrai was het flink oefenen voor de Pyreneeën.

Vandaag 84 kilometer afgelegd

1. Willem de Graaff:
    29 april 2017
    Klinkt goed Hans. Stukje verder dan gepland. Geeft je ook verder een beetje speling.
  2. Liza:
    29 april 2017
    Je gaat snel! Gelukkig nu mooi weer.
  3. Pierre:
    29 april 2017
    Klinkt goed Hans je bent al een aardig eind op weg zo na drie dagen al in Frankrijk, hoe weet je waar je moet zijn voor die stempels , heb je daar een lijstje van ?
  4. Mady Kelder:
    29 april 2017
    Wat een lekker warm bed en een goed ontbijt al niet doet.Keigoed Hans, vandaag al weer een stukje verder dan de planning.We volgen je op de voet via internet.Morgen weer een nieuwe dag om van te genieten.Succes Hans.Liefs van Mady
  5. Jopie:
    29 april 2017
    Fijn dat alles naar wens verloopt en dat je er plezier aan beleefd.Niet te veel wijn dat gaat nu in de benen zitten,haha Succes
  6. Jacco:
    29 april 2017
    Je gaat snel. Klasse Hans!!
  7. Karin:
    29 april 2017
    Gaat goed zo te lezen. Lijkt me prachtige tocht. Veel plezier.
  8. Frank:
    30 april 2017
    Lekker bezig Hans. Lekker fietsen, biertje, wijntje. Succes maar weer.
  9. Marcel:
    1 mei 2017
    Lekker hoor voor op je schema en een goede nachtrust, succes.