Dag 27

23 mei 2017 - Molinaseca, Spanje

Vandaag was een dag van klimmen en afdalingen.
Rond 07:30 uur begonnen aan de klim naar Crus de ferro hier rond half negen aangekomen op het hoogste punt van de reis ruim 1500 meter, ik moet zeggen het klimmen ging lekker.
Alleen Crus de Ferro was een toeristische attractie veel bussen met bus pelgrims.
Daarna een afdaling van vijftien kilometer, dus de remblokjes zijn ook flink getest.
Al met al een lekkere dag.
Ga me wel alleen steeds meer ergeren aan de bus pelgrims, die bijna alles per bus doen en daarna de leukste albergue s van te voren hebben gereserveerd.
Zit nu bij een albergue met een jongen uit nederland, die is komen lopen met een budget van twee euro per dag.
Zit nu van mijn wijn te genieten, maar respect.
Ben in Molinaseca.

Afgelegd 45 kilometer

1. Pierre:
    23 mei 2017
    Ja die "kras reizen" pelgrims zijn de grote neppers , maar dat menneke met een low budget das andere koek . Veel plezier broer
  2. Mady Kelder:
    Tom Dumoulin heeft t moeilijker dan jij.
    Jij klimt al aardig.Zo'n berg afracen lijkt me vet maar ook gevaarlijk.Ach die buspelgrims, wat mot je dr mee.Niks.Respect voor jou en die Ned. Loper.
  3. Teddy:
    23 mei 2017
    Die pelgrims met de bus snappen het niet helemaal. Stom zeg.