Dag 27 deel 2

23 mei 2017 - Molinaseca, Spanje

Het is de bedoeling dat je op Crus de Fero een last achterlaat, meestal een steen, ik heb vanuit Nederland een steen bij me gehad met hierop de voorletters van mij , Ellen en de kinderen, was best emotioneel moment om deze daar neer te leggen. Maar werd verpest door de bus pelgrims, die stonden te dringen om met rugzak op de foto te kunnen.

1. Rene en Willeen:
    23 mei 2017
    Kan me voorstellen dat dat een mooi moment was. Terecht.
    En laat die bus maar aan je voorbijgaan, dat moment pakken ze niet meer van je af.
  2. Mady Kelder:
    Weer die buspelgrims!!
    Hoop dat je toch je moment hebt kunnen pakken om de steen weg te leggen.Zal zeker emotioneel zijn geweest, dat je daar in je uppie stond zonder Ellen, Liza en Anouk.
  3. Pierre:
    23 mei 2017
    Jammer van die bus met neppers
  4. Annemieke:
    Blijft bijzonder! Geniet ervan!
  5. Jopie:
    23 mei 2017
    Het laatste stuk is jammer genoeg 1 grote kermis maar je hebt er verder goed van genoten en dat neemt geen bus je meer af
  6. Pierre:
    24 mei 2017
    Wel een mooie steen met mijn favoriete merk curry nl Hela erop geschreven
  7. Marcel:
    Dat ze met de bus gaan is inderdaad wel heel nep zeg, en dan ook nog trots op de foto gaan. Ze moeten maar een voorbeeld aan jou nemen op eigen kracht naar boven en beneden.