Dag 25

22 mei 2017 - Santa Catalina de Somoza, Spanje

Deze morgen lekker rustig aan gedaan en pas om negen uur op de fiets.
De route van vandaag ging vanuit Léon richting , Astorga.
Het weer is heerlijk , lekker zonnetje en een graad of vijfentwintig.
Je gaat wel merken dat je weer in een ander gebied komt , het wordt allemaal wat ruiger en kaler.
Halverwege Hospital de Orbigo gepasseerd, was vroeger inderdaad een pelgrims hospitaal, is nu vooral bekend vanwege de boogbrug uit de Romeinse tijd.
Lekker geluncht in Astorga ook een mooie plaats met kathedraal en kasteel.
En een kilometer of tien voorbij Astorga in een klein dorpje een Auberge gevonden.

Morgen wacht een dag van klimmen en wordt Crus de Fero aangedaan.

Afgelegd 71 kilometer

1. Liza:
    22 mei 2017
    Je gaat nog steeds lekker
  2. Pierre:
    Goed bezig broer relaxt naar de finish fietsen . Succes met de komende bergetappes
  3. Mady Kelder:
    Wel een mooi plaatsje.
    Toch maar een auberge.Dat slaapt wel ff lekkerder dan op een camping.
    Succes morgen met de klim.
  4. Jopie:
    22 mei 2017
    Wij hebben Santiago gehaald haha staan nu lekker aan zee ,succes met de klim want die komt er aan
  5. Willem de Graaff:
    Laat je niet van de wijs brengen door alle verhalen over "klimmen". Tom Dumoulin staat ook eerste. Succes de komende dagen en geniet van het zonnetje ;-)
  6. Gert Jan Oosterwijk:
    22 mei 2017
    Hans, sterkte morgen met de klim
  7. Cor:
    23 mei 2017
    succes Hans, laatste loodjes wegen t zwaarst. geniet ervan!
  8. Rene en Willeen:
    He hans
    Gaat u toch opschieten. Geniet ervan. Hier staan we heerlijk aan zee opk in edn heerlijk zonnetje. We genietdn met je prestatie mee. Petjr af