Dag 18

14 mei 2017 - Cizur Menor, Spanje

Vannacht in de pelgrims auberge van Roncevalle geslapen best goed maar vanaf vijf uur s,morgens gaan de eerste wandelaars al op pad en om zes uur wordt een ieder gewekt, ik was dus net na zeven uur ook op pad.
Omdat het zo vroeg was en ik nog hoog zat was het behoorlijk fris, en omdat de eerste tien kilometer bergafwaarts ging ook niet echt warm geworden.
Maar gelukkig was het een stralende dag, dus na een uurtje lekker op temperatuur.
Om tien uur al aangekomen in Pamplona, bekend van de stieren rennen, en natuurlijk de heerlijke tapas.
Een uur of twee door het oude centrum gezworven en natuurlijk tapas gegeten, toch besloten nog een klein stukje te rijden naar een dorpje net buiten Pamplona, daar was ook een pelgrims auberge met een grote tuin, dus daar lekker rustig de middag doorgebracht.
Het leven is heerlijk zo

Gereden 52 kilometer

1. Liza:
    14 mei 2017
    Lekker hoor de tapas in pamplona!!
  2. Mady Kelder:
    Leuk en lekker Hans.
    Heerlijk genieten, zo hoort t ook.
    Lekker weertje, tapas, stukske fietsen.Vanavond weer lekker eten, slapen en morgenvroeg gezond weer op.
    Houdoexxx
  3. Marcel:
    14 mei 2017
    Spaans wegdek onder de wielen man wat ga je snel voor mijn idee.
  4. Pierre:
    14 mei 2017
    Geen beter leven dan een relaxt leven broer. Geniet nog maar ff van je fiets tocht
  5. Jacqueline:
    14 mei 2017
    Goed leven zo! Lekker tapas eten en relaxen. Geniet ervan.
  6. Bram schaaij:
    15 mei 2017
    hallo hans het gaat goed zo te zien en te lezen
    ben trots op je wel en beetje laat maar was het helemaal vergeten heel veel plezier en sterkte groetjes bram